مصاحبه آرشیو خبر ها
پیشرفت خوبی داشته ایم ، شایسته صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هستیم

پیشرفت خوبی داشته ایم ، شایسته صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هستیم

ماسیمیلیانو آلگری در هفته های گذشته و پس از باخت عجیب 0-1 تیمش برابر جنوا ، توانسته یووه را به شرایط خوب خود باز گرداند و حالا با پیروزی برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان و دو پیروزی 0-7 و 0-3 برابر حریفان در سری آ بیانکونری با روحیه به مصاف مالمو خواهد رفت .

آلگری پس از پیروزی 0-3 برابر لازیو در ورزشگاه المپیکو مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد :

" بازی بسیار خوبی را انجام دادیم . بدنبال این بودیم که روند مثبتمان را در لیگ ادامه دهیم و می خواستیم که فاصله امتیازی خودمان را با تیم دوم جدول حفظ کنیم. بسیار خوشحالیم که توانستیم پیروز این دیدار باشیم "

" لازیو تیم بسیار خوبی است و بازی در خانه حریف اصلا ساده نیست. خوشحالیم که توانستیم برنده باشیم و پاسخ رُم را بدهیم . ما برای پیشروی در لیگ ایتالیا آماده هستیم . بازگشت پس از بازی های ملی مهم بود. ما بازی خوبی را با پارما انجام دادیم و می خواستیم که باز هم پیروز باشیم "

" در نیمه اول باز هم می توانستیم گلزنی کنیم ، بازیکنان من بسیار خوب بودند. این بسیار خوب است که ما گلی هم دریافت نکردیم و مطمئنا برای ادامه این روند تلاش خواهیم کرد "

" همیشه بدنبال پیروزی بودیم و می خواهیم مانند امشب باشیم. اما باید دانست که گاهی چیزهایی پیش می آید که باعث سخت شدن شرایط می شود. ما به فکر نادیده گرفتن مشکلاتمان نبوه و نیستیم . اما نباید همه چیز را در یک لحظه منفی دید "

" بازی چهارشنبه بازی بسیار مهمی خواهد بود. دیدار با مالمو در خانه این تیم. برای پیروز شدن تلاش می کنیم . ما تلاش خواهیم کرد و سعی می کنیم که بخوبی آماده بازی با اتلتیکو در برگشت باشیم . می توانیم با داشتن روحیه ای خوب از این بازی به بازی با اتلتیکو هم امیدوار باشیم "

" پوگبا از همه جهت دارای ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان است. او از نظر فنی ، فیزیکی و ذهنی و تصمیم گیری بسیار خوب است و می تواند با ادامه دادن این راه به اهداف بزرگی که دارد برسد "

" او بازی های خوب زیادی برای ما انجام داده. اما او می تواند همیشه مانند این بازی خوب باشد و البته پیشرفت کند "

" ما در این بازی نظم دفاعی خوبی داشتیم. با دفاع در خطوط مختلف و داشتن دفاع تیمی راه های نفوذ را برای لازیو بستیم و اجازه گلزنی را از آن ها گرفتیم. اشتباهاتی را داشتیم اما در کل نظم تیمی ما خوب بود "

" پریرا امروز جز بازیکنان برتر ما بود. این بازی یکی از بهترین بازی های او بود و او خطرات زیادی را ایجاد کرد. ما انتظار برقرار کردن رابطه بین خطوط را از او داشتیم و پریرا توانست وظیفه خود را بدرستی انجام دهد. او بازیکنی است که می تواند بهتر از این هم باشد. می تواند در زدن ضربه های آخر بهتر شود "

یورنته و عدم گلزنی او ؟

" یورنته امروز خوب بود. او باز هم فضای زیادی را برای دیگر بازیکنان ایجاد کرد و عالی بود. من تنها به دنبال گلزنی نیستم و در طول بازی و در طول کل فصل عملکرد بازیکنان را مورد ارزیابی قرار خواهم داد . او بازیکنی است که موقعیت شناسی بالیی دارد و البته از قدرت بدنی خوبی برخوردار است "

" پادویین نیز دیگر بازیکن خوب ما بود. او مانند بازیکنان دیگر وظایف خود را انجام داد. اگرچه هنوز هم می گویم این تیم می تواند بهتر باشد و همچنان پیشرفت کند "

" ما منتظر بازگشت بازیکنان مصدوم هستیم. مطمئنا با داشتن ترکیبی کامل تر بازی بهتری را هم از یووه خواهید دید. اما باید زمانی بازیکنانمان را استفاده کنیم که کاملا آماده باشند "

" از حالا به بازی با مالمو فکر می کنیم. می خواهیم یک بار دیگر در خانه حریفان پیروز باشیم و با کسب 3 امتیاز مهم مقابل این تیم وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم . ما شایسته حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان و صعود هستیم ، زمانی که همه از ما انتقاد می کنند یا بدنبال تعریف کردن هستند ما تنها می خواهیم آنچه که باید انجام دهیم و نیاز دارین را پیاده کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: